Libellus forum
Welcome Guest Search | Active Topics | Log In | Register

79 Pages«<6768697071>»
Planovi
Tex Willer
#1361 Posted : 13. srpnja 2012. 19:36:04(UTC)
Rank: Ovisnik

Man
Dado R. wrote:

Nema veze, cijenimo slobodu govora, a nama ionako nije bitno sto je receno nego tko je rekao. Smile

Kako znam da mene cenite ocekujem bar 10 knjiga Tex biblioteke do kraja godine.
Kako znam da cenite i Carsona ocekujem da zatrazi dodatnih 10.
Dok Lester
#1362 Posted : 13. srpnja 2012. 20:10:12(UTC)

Man
profesor-inz wrote:

Cursing Kažeš zajebantConfused Na žalost zajebanti prolaze u cirkusu,a ne u surovom poslovnom svetuBigGrin
Tu se traži odgovornost, preciznost, ispunjenje plana.
Ja sam inženjer koji radi direktno na proizvodnji električne energije, moje šefove interesuje samo ostvarenje plana a ne moja duhovitost.

Varaš se, stari moj Smile Smile Smile

Ja sam jednom dobio posao na kojem sam poslije ostao godinama kad sam na pitanje po čemu se razlikujem od ostalih kandidata koji također imaju diplomu ekonomskog faksa i govore nekoliko jezika odgovorio da znam voziti kamion i viličar, a specijalnost mi je rad na mješalici. Poslije su mi rekli da je upravo taj odgovor presudio u moju korist. LOL LOL LOL LOL
"Čovjek pun duha i u potpunoj se samoći izvanredno zabavlja svojim mislima." Arthur Schopenhauer
Dado R.
#1363 Posted : 13. srpnja 2012. 20:10:41(UTC)
Rank: Libellus

Pa da, kod nas vrijedi "tko je rekao", Carson, Tex, ma oni se samo sale...BigGrin BigGrin
Dok Lester
#1364 Posted : 13. srpnja 2012. 20:11:03(UTC)

Man
Dado R. wrote:
profesor-inz wrote:

Ja sam inženjer koji radi direktno na proizvodnji električne energije

Direktno? Okrećeš pedale ili?BigGrin

Sorry, ali moram se malo saliti, bez vica zivot je upola manje vrijedan...Smile

Puše u vjetrenjaču LOL LOL LOL LOL LOL
"Čovjek pun duha i u potpunoj se samoći izvanredno zabavlja svojim mislima." Arthur Schopenhauer
magični vjetar
#1365 Posted : 13. srpnja 2012. 20:14:53(UTC)
Rank: Često prisutan

Man