Libellus forum
Welcome Guest Search | Active Topics | Log In | Register

WEBSHOP za mene ne radi (riješeno! :-) )
dkoor
#1 Posted : 8. siječnja 2016. 14:36:53(UTC)
Rank: Nova faca

Joined: 7.11.2011.(UTC)
Posts: 18
Man
Location: Vinkovci
Ubacio sam tri Thorgala u košaricu i išao na checkout, ali stalno dobijam neku grešku i račun mi ne stiže na mail (kako je to inače bio slučaj).

Ima li pomoći?Smile

https://www.dropbox.com/...0p8zjj/th_ku01.jpg?dl=0

Kad kliknem "Dalje" umjesto računa na mail, dobijem ovo:

https://www.dropbox.com/...i3foz1h/th_ku02.jpg?dl=0
SixH
#2 Posted : 8. siječnja 2016. 14:47:23(UTC)
Rank: Ponekad navrati

Joined: 5.1.2015.(UTC)
Posts: 260
Man
Location: Sesvete
Najbolje će ti Dado odgovoriti....of kors BigGrin
Ali da Ti ja prenesem svoje iskustvo...
Ja imam mail (još uvijek) "optinet.hr", ali nema teoretske šanse da mi dođe bilo kaj od Libellusa... neznam zakaj ali je tako...
Samo radi Libellusa i kupovine preko webshopa sam otvorio mail "gmail"...i stvar funkcionira savršeno...
Zakaj??? nemam pojma, ali kad kupujem od Libellusa, idem na "gmail sandučić za poštu" i nema problema....Cool
dkoor
#3 Posted : 8. siječnja 2016. 16:18:57(UTC)
Rank: Nova faca

Joined: 7.11.2011.(UTC)
Posts: 18
Man
Location: Vinkovci
Hej SixH hvala na odgovoru, sve je moguće, ali nije problem u mailu jer ja ne dođem uopće do tog dijela... dakle kad kliknem kupi (odnosno "Dalje") jednostavno stranica Libellusa "pukne" odnosno mail sa računom niti ne bude poslan na moju e-mail adresu.

A prije je taj sustav radilo bez ikakvih problema.
SixH
#4 Posted : 8. siječnja 2016. 18:42:10(UTC)
Rank: Ponekad navrati

Joined: 5.1.2015.(UTC)
Posts: 260
Man
Location: Sesvete
dkoor wrote:
Hej SixH hvala na odgovoru, sve je moguće, ali nije problem u mailu jer ja ne dođem uopće do tog dijela... dakle kad kliknem kupi (odnosno "Dalje") jednostavno stranica Libellusa "pukne" odnosno mail sa računom niti ne bude poslan na moju e-mail adresu.

A prije je taj sustav radilo bez ikakvih problema.


Neznam kaj da ti kažem...Blink
Dado R.
#5 Posted : 9. siječnja 2016. 21:03:01(UTC)
Rank: Libellus

Joined: 10.7.2011.(UTC)
Posts: 4,900
Location: Zagreb
dkoor wrote:
Ubacio sam tri Thorgala u košaricu i išao na checkout, ali stalno dobijam neku grešku i račun mi ne stiže na mail (kako je to inače bio slučaj).

Ima li pomoći?Smile

https://www.dropbox.com/...0p8zjj/th_ku01.jpg?dl=0

Kad kliknem "Dalje" umjesto računa na mail, dobijem ovo:

https://www.dropbox.com/...i3foz1h/th_ku02.jpg?dl=0


Jesi probao danas ponovo? Nekad se mozda desi da bas u tom trenutku nesto rade na serveru, pa sve to je offline moze se vidjeti
tako i narudzba do trenutka kad treba izraditi racun... Ako i dalje ne radi prosljedit cu nasim web strucnjacima...
Dado R.
#6 Posted : 10. siječnja 2016. 16:10:09(UTC)
Rank: Libellus

Joined: 10.7.2011.(UTC)
Posts: 4,900
Location: Zagreb
Izgleda da je kod zadnjih promjena na webu doslo do neke greske pa se to pojavljuje kod narudzbi, ispravit cemo najbrze moguce...
Kad se ispravi, produzit cemo akciju za izdanja kojima upravo ovih dana zavrsava akcija kako bi oni koji su bili onemoguceni zbog ove greske
ipak mogli doci do svojih primjeraka po akcijskim cijenama. Uskoro cemo se javiti detaljnije oko toga...
Dado R.
#7 Posted : 10. siječnja 2016. 20:05:42(UTC)
Rank: Libellus

Joined: 10.7.2011.(UTC)
Posts: 4,900
Location: Zagreb
Evo, popravili smo! Sad bi sve trebalo biti u redu. Akcija za Thorgale traje jos do 16.1. tako da se to jos moze iskorisitti nekoliko dana.
Oki
#8 Posted : 11. siječnja 2016. 9:30:19(UTC)
Rank: Ponekad navrati

Joined: 31.8.2012.(UTC)
Posts: 215
Man
Location: DUGA RESA
Hoće li skoro krenut isporuka plaćenih narudžbi?
Dosta je bilo prazničkog lenčarenjaFlapper
Dado R.
#9 Posted : 11. siječnja 2016. 16:29:11(UTC)
Rank: Libellus

Joined: 10.7.2011.(UTC)
Posts: 4,900
Location: Zagreb
Poslali smo sve sto je bilo placeno, nesto ce vjerojatno danas ili sutra biti isporuceno na adrese.
Ono sto nije bilo placeno kod zadnje provjere a u medjuvremenu je placeno to cemo sutra poslati.

No u zadnje vrijeme ucestala se problematika s dostavama koje radi Overseas i ozbiljno razmatramo opciju promjene dostavljaca.
Do prije nekoliko mjeseci bili su uglavnom odlicni no i oni su promjenili kooperante i sada se ponekad desi da nam jave
nemogucnost dostave s pojasnjenjem tipa "nepoznata adresa" i slicno a mi dobro znamo da adresa nije nepoznata jer je rijec o stalnim kupcima
i vec su cesto puta dostavljali na tu adresu. Ponekad ne dobijemo niti obavijest da nije isporuceno tek na upit kupca saznamo da to jo kod njih stoji.
Nije posve alarmantno stanje ali dovoljno neugodno da cemo zbilja brzo pronaci drugo rjesenje ako se ovo hitno ne popravi.

Naravno, sad su bili blagdani i praznici pa je sve inace usporeno, no svejedno to nikome ne smije biti opravdanje.
SixH
#10 Posted : 11. siječnja 2016. 17:01:06(UTC)
Rank: Ponekad navrati

Joined: 5.1.2015.(UTC)
Posts: 260
Man
Location: Sesvete
Istina.... Overseas se pokvario ...neznam zašto i zakaj....ali unatrag nekoliko mjeseci ( da ne kažem pola godine)nisu to "više oni isti"......
dkoor
#11 Posted : 12. siječnja 2016. 0:24:47(UTC)
Rank: Nova faca

Joined: 7.11.2011.(UTC)
Posts: 18
Man
Location: Vinkovci
Hvala na popravku webshopa! ThumpUp

Upravo sam riješio narudžbu, jedva čekam nove Throgale Smile .
dkoor
#12 Posted : 20. siječnja 2016. 0:02:24(UTC)
Rank: Nova faca

Joined: 7.11.2011.(UTC)
Posts: 18
Man
Location: Vinkovci
Dado R. wrote:
Poslali smo sve sto je bilo placeno, nesto ce vjerojatno danas ili sutra biti isporuceno na adrese.
Ono sto nije bilo placeno kod zadnje provjere a u medjuvremenu je placeno to cemo sutra poslati.

No u zadnje vrijeme ucestala se problematika s dostavama koje radi Overseas i ozbiljno razmatramo opciju promjene dostavljaca.
Do prije nekoliko mjeseci bili su uglavnom odlicni no i oni su promjenili kooperante i sada se ponekad desi da nam jave
nemogucnost dostave s pojasnjenjem tipa "nepoznata adresa" i slicno a mi dobro znamo da adresa nije nepoznata jer je rijec o stalnim kupcima
i vec su cesto puta dostavljali na tu adresu. Ponekad ne dobijemo niti obavijest da nije isporuceno tek na upit kupca saznamo da to jo kod njih stoji.
Nije posve alarmantno stanje ali dovoljno neugodno da cemo zbilja brzo pronaci drugo rjesenje ako se ovo hitno ne popravi.

Naravno, sad su bili blagdani i praznici pa je sve inace usporeno, no svejedno to nikome ne smije biti opravdanje.

Samo da se prijavim u vezi ove dostave... meni se osobno nikud ne žuri, te mi nije važno hoću li stripove dobiti dan-dva prije ili kasnije, ali s obzirom na to da vidim da šaljete Overseasom onda je vrlo lako moguć scenarij da ste mi vi stripove poslali a oni zapeli u dostavi.

Kažem to zbog toga što sam do sada imao četiri ili pet puta probleme sa Overseasom u zadnjih godinu-dvije.

Za usporedbu, HP uredno ostavi žutu papirnatu obavijest u sandučiću ukoliko me ne nađu kod kuće, DHL redovito zove na mob par minuta prije dostave dok Overseas od toga ne napravi ništa.
Ili još jednom probaju dostaviti paket bez prethodnih upozorenja i to uglavnom u periodu 12-14h (kad mi uopće ne odgovara) ili ga vrate pošiljatelju.

Overseas je nekada znao poslati poruku da će "tokom radnog dana xx.xx.xxxx vaš paket biti isporučen a ukoliko želite promijeniti datum isporuke to možete napraviti na stranicama Overseasa" ili nešto slično. Nekad su se toga i držali, ali već dva-tri zadnja puta sam skužio da to ne znači ništa.

U stvarnosti, s njima u skoro pa svakoj dostavi imam problema pa sam naravno ponešto zabrinut oko ove dostave.Sad
Ako nije problem samo da napišete kad je pošiljka krenula (ili kreće) pa da znam kad da je otprilike očekujem (netko će stalno morati biti kod kuće), bio bih vam zahvalan. Može i na PM.
Dado R.
#13 Posted : 20. siječnja 2016. 2:12:00(UTC)
Rank: Libellus

Joined: 10.7.2011.(UTC)
Posts: 4,900
Location: Zagreb
Provjerit cu sto je s posiljkom pa se javim.
Nazalost nerjetko se desi da nam posiljku vrate kao nemoguce dostaviti i to nakon sto nekoliko dana prodje da nam uopce ne posalju poruku.
Posebno se to dogadja na podrucju Slavonije gdje su vise puta mijenjali kooperante i rezultat toga je vise nego vidljiv.
Radimo na rjesavanju problema i naci cemo nacina da se to popravi. Ako ne s njima onda s nekim drugim.
Uz ispriku molim za malo strpljenja.
Oki
#14 Posted : 20. siječnja 2016. 11:31:06(UTC)
Rank: Ponekad navrati

Joined: 31.8.2012.(UTC)
Posts: 215
Man
Location: DUGA RESA
@dkoor
Ja sam recimo relativno kasno otkrio libellusove stripove, pa sam tako u prvoj godini od kada sam se ulogirao na libellusov sajt imao dosta učestalih narudžbi za popunjavanje rupa u kolekciji (bilo je tada i dosta onih ponuda tjedna) Sjećam se da sam tamo 2012-te godine pakete dobivao isključivo sljedeći dan od narudžbe i plačanja, a to što nisam bio kod kuće nikada nije bio problem jer su me iz overseasa zvali na mobitel pa sam pakete preuzimao na poslu, u birtiji, kod rodbine...ovisno o tome gdje bi me zatekao poziv.
Sada stripove sa libellusovog sajta naručujem rijetko (nije stvar u tome da ne bih htio da to bude češče, nego me muče financijeCrying ), a evo ovu zadnju pošiljku koju sam platio na datum 28/29.12.2015. sam dobio 12.01.2016. iliti dan kasnije od kada sam ovdje na ovom topicu postavio upit za isporuku.
E sada, ne znam zbog čega, ali vjerujem da svi ti paketi jednostavno stoje u Zagrebu sve dok ovi u oversesu ne prime poziv iz Libellusa, pa tek onda paketi krenu primateljima.
E da je to tako, u prilog tome ide i to da su prvi vikend ove godine (03.01.2016.) dok sam ja radio cijeli dan (znam da je taj datum jer je bila snježna nedjelja) kod mene doma su se okupile ženine prijateljice pa se preko interneta kupovala dječja obuća iz neke shoobi doo trgovine i vjerujem da je kupljeno bilo sve plaćeno već idući dan(04.01).
Zanimljivost je u tome da kada sam ja preuzeo stripove na dan 12.01. u sljedećih pola sata je ženin mobitel počeo zvoniti jer su se njezine prijateljice išle pohvaliti primitkom dječjih tenisica (isporučio overseas)BigGrin
Pa eto, Dado ako si 11.01. vršio kakve telefonske pozive overseasu o neizvršenim pošiljkama, znaj da si zbog toga razveselio i nekoliko mališanaBigGrin
...inače ako nešto znači, na paketu koji sam ja primio je bila naljepnica sa datumom 11.01....bio sam odmah slikao da pokažem datum kada to kreće iz Zagreba, tako da vjerujem da sve to šteka u samom startu...
Dado R.
#15 Posted : 20. siječnja 2016. 13:24:46(UTC)
Rank: Libellus

Joined: 10.7.2011.(UTC)
Posts: 4,900
Location: Zagreb
Sve je moguce... Inace oni znaju kao vratiti pakete u svoju centralu ako je mogucnost isporuke upitna, kao navodno korisnik nije dostupan, ne javlja se,
nepoznata adresa (iako je vec bilo nekoliko dostava na tu adresu) i slicno. Ja sam uvjeren da oni manipuliraju s dostavom u odredjenom trenutku.
Primjerice stave u sustav da je dostava u tijeku pa onda nemogucnost dostave i sve se rastegne vjerojatno dok ne skupe dovoljno paketa za taj region...
Jer obicno s dostavama u ZG i okolici ima manje problema ili ih nema uopce. Prije su oni imali svoje dostavljace za puno regija, sad rade s koperantima
sto se u medjuvremenu desilo ne znam, nama se prave ludi kao da je sve OK, ali ocito se nesto bitno promijenilo.
U svakom slucaju mi trazimo i druga rjesenja i uskoro cemo i ovu problematiku rjesiti.
Renky
#16 Posted : 20. siječnja 2016. 22:11:34(UTC)
Rank: Strip-Autor

Joined: 12.7.2011.(UTC)
Posts: 579
Man
Location: Gradac
Meni danas došla dostava iz Ikee i vozač kaže da je Overseas propa Blink OhMyGod OhMyGod
dkoor
#17 Posted : 20. siječnja 2016. 22:22:41(UTC)
Rank: Nova faca

Joined: 7.11.2011.(UTC)
Posts: 18
Man
Location: Vinkovci
Dado R. wrote:
Provjerit cu sto je s posiljkom pa se javim.
Nazalost nerjetko se desi da nam posiljku vrate kao nemoguce dostaviti i to nakon sto nekoliko dana prodje da nam uopce ne posalju poruku.
Posebno se to dogadja na podrucju Slavonije gdje su vise puta mijenjali kooperante i rezultat toga je vise nego vidljiv.
Radimo na rjesavanju problema i naci cemo nacina da se to popravi. Ako ne s njima onda s nekim drugim.
Uz ispriku molim za malo strpljenja.


Nema problema, hvalaThumpUp .

Oki wrote:
@dkoor
Ja sam recimo relativno kasno otkrio libellusove stripove, pa sam tako u prvoj godini od kada sam se ulogirao na libellusov sajt imao dosta učestalih narudžbi za popunjavanje rupa u kolekciji (bilo je tada i dosta onih ponuda tjedna) Sjećam se da sam tamo 2012-te godine pakete dobivao isključivo sljedeći dan od narudžbe i plačanja, a to što nisam bio kod kuće nikada nije bio problem jer su me iz overseasa zvali na mobitel pa sam pakete preuzimao na poslu, u birtiji, kod rodbine...ovisno o tome gdje bi me zatekao poziv.
Sada stripove sa libellusovog sajta naručujem rijetko (nije stvar u tome da ne bih htio da to bude češče, nego me muče financijeCrying ), a evo ovu zadnju pošiljku koju sam platio na datum 28/29.12.2015. sam dobio 12.01.2016. iliti dan kasnije od kada sam ovdje na ovom topicu postavio upit za isporuku.
E sada, ne znam zbog čega, ali vjerujem da svi ti paketi jednostavno stoje u Zagrebu sve dok ovi u oversesu ne prime poziv iz Libellusa, pa tek onda paketi krenu primateljima.
E da je to tako, u prilog tome ide i to da su prvi vikend ove godine (03.01.2016.) dok sam ja radio cijeli dan (znam da je taj datum jer je bila snježna nedjelja) kod mene doma su se okupile ženine prijateljice pa se preko interneta kupovala dječja obuća iz neke shoobi doo trgovine i vjerujem da je kupljeno bilo sve plaćeno već idući dan(04.01).
Zanimljivost je u tome da kada sam ja preuzeo stripove na dan 12.01. u sljedećih pola sata je ženin mobitel počeo zvoniti jer su se njezine prijateljice išle pohvaliti primitkom dječjih tenisica (isporučio overseas)BigGrin
Pa eto, Dado ako si 11.01. vršio kakve telefonske pozive overseasu o neizvršenim pošiljkama, znaj da si zbog toga razveselio i nekoliko mališanaBigGrin
...inače ako nešto znači, na paketu koji sam ja primio je bila naljepnica sa datumom 11.01....bio sam odmah slikao da pokažem datum kada to kreće iz Zagreba, tako da vjerujem da sve to šteka u samom startu...


Hvala na inputu... tvoje iskustvo samo potvrđuje iskustva mnogih uključujući i moju malenkost.

Renky wrote:
Meni danas došla dostava iz Ikee i vozač kaže da je Overseas propa Blink OhMyGod OhMyGod


Strašno! Premda ako se potvrdi da je istina, rekao bih da nisam iznenađen. Takav odnos prema klijentima, što pošiljatelju što primatelju - jednostavno nije korektan.
dkoor
#18 Posted : 26. siječnja 2016. 1:42:39(UTC)
Rank: Nova faca

Joined: 7.11.2011.(UTC)
Posts: 18
Man
Location: Vinkovci
U subotu su mi stigli stripovi, sve je ok... iskreno nisam se nadao ovako dobrom scenariju s obzirom na prijašnja iskustva sa dostavom preko Overseasa.

Čovjek me fino nazvao na mobitel i dostavio paket u roku nekoliko minuta (bio sam kod kuće). Tako da smo stvar riješili. Smile
Ne znam da li je došlo do zaokreta u poslovanju, a ako jest definitivno pozdravljam ovakav način poslovanja.
Users browsing this topic
Guest (2)
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.

Powered by YAF | YAF © 2003-2010, Yet Another Forum.NET
This page was generated in 0.105 seconds.