Toliko toga se može dogoditi u razdoblju od nekoliko mjeseci da najava toliko vremena unaprijed spada isključivo u sferu pukog nagađanja i onda poslije slijede pitanja zašto se kasni 2, 22 ili 122 dana, a zatim - naravno - i odgovori zašto se kasni 2, 22 ili 122 dana. Takve najave služe gotovo pa isključivo samo za to da se - a) ili ima o čemu pričati, ili - b) ostavi dojam da se nešto radi. Mi izbacujemo ture gotovo pa pravilno u razmaku od cca. mjesec dana (malo gore-dolje, ovisno o objektivnim okolnostima) tako da nemamo potrebe razgovarati o nečemu što planiramo objaviti za 3, 6, 9 ili 12 mjeseci jer se toliko toga može zakomplicirati s materijalima da je to čudo jedno.
Evo, primjerice, mi smo dosad već trebali objaviti prva četiri specijalna broja i MNo-a i MM-a (sa svim originalnim tekstovima, naravno), ali zbog prikupljanja materijala dosad smo uspjeli objaviti samo prvi specijalni broj Pilota. Srećom, sad smo i to sve konačno riješili tako da će i oni uskoro doći na red, ali navodim to čisto kao primjer zašto najave toliko vremena unaprijed spadaju isključivo u puka naklapanja. Uostalom, takvih spektakularnih najava unaprijed bilo je dosad već iho-ho, da bi potom jednako tako spektakularno i propale.
Mi se držimo onoga što smatramo da je jedino ispravno i pošteno prema čitateljima, a to je objavljivanje tura i najava mjesec za mjesec. Na taj način sve se precizno zna i mogućnost promjene, odgode, odustajanja ili nečega četvrtog svodi se na 0,01%.