Libellus forum
Welcome Guest Search | Active Topics | Log In | Register

2 Pages12>
Plaćanje karticama
Dado R.
#1 Posted : 12. travnja 2013. 13:45:39(UTC)
Rank: Libellus

Joined: 10.7.2011.(UTC)
Posts: 4,902
Location: Zagreb
Samo jedan kratka informacija u vezi kartičnog plaćanja...
Od 1.4. bilo je onemogućeno plaćanje karticama prilikom narudžbi u web shopu, trebali smo uskladiti neke parametre zbog fiskalizacije računa.
Sad je sve OK, sve radi kako treba pa je od danas opet moguće plaćati karticama.
Svima koji su nas kontaktirali u vezi toga zahvaljujemo na strpljenju i razumjevanju.
Garfield
#2 Posted : 13. travnja 2013. 15:00:20(UTC)
Rank: Ovisnik

Joined: 11.7.2011.(UTC)
Posts: 1,940
Location: Mostar
A jos niste uveli placanje na "crte". Ono naruce se stripovi, pa ti to ubiljezis i nekad se plati LOL
Dado R.
#3 Posted : 13. travnja 2013. 15:27:52(UTC)
Rank: Libellus

Joined: 10.7.2011.(UTC)
Posts: 4,902
Location: Zagreb
Nismo jos uveli "recke" odnosno "crte" ilitiga na veresiju. Ali moguce je da cemo razmisliti o ovom modernom, prakticnom i nadasve popularnom placanju...BigGrin BigGrin
Juice
#4 Posted : 18. veljače 2019. 18:17:20(UTC)
Rank: Ponekad navrati

Joined: 13.9.2012.(UTC)
Posts: 52
Man
Location: Slavonski Brod
Nešto ne funkcionira plaćanje karticom, izbacuje nekakvu poruku o trajnom nalogu/kontaktirajte administratora (zaboravih napraviti screenshot). Uglavnom pokušao sam dva puta i nije uspjelo pa sam primjetio da su se količine stripova koje sam naručio na webshopu smanjile za broj mojih pokušaja. Uglavnom na kraju sam plaćanje riješio internet bankarstvom. Broj narudžbe/računa: 60/70/1.
Dado R.
#5 Posted : 20. veljače 2019. 20:29:15(UTC)
Rank: Libellus

Joined: 10.7.2011.(UTC)
Posts: 4,902
Location: Zagreb
Provjerili smo i radi sve kako sad izgleda, mozda je bio to neki bug kod njih trenutni.
Znam da su zadnjih dana imali problema u RBA pa se nije moglo logirati itd ali mislim da je sad OK.
A sto se tice stanja, to vratimo kad vidimo neke narudzbe koje nisu prosle a skine ih sa stanja.
DodoGeo
#6 Posted : 12. srpnja 2020. 14:00:56(UTC)
Rank: Nova faca

Joined: 27.6.2013.(UTC)
Posts: 8
Poštovani,

Samo bih htio javiti da za mene perzistira vec jedno dulje vrijeme ovaj problem gdje mi 90% pokusaja plaćanja ne prolazi jer mi izbacuje nakakav trajni nalog od RBA.
U dva navrata sam došao do ispravnog RBA formulara, no taj mi je javio nepoznatu znamenku u broju kartice (provjerio sam, broj je ispravan). Cak sam provjerio u nekoliko browsera, ali isti problem perzistira i dalje.
Ista kartica (VISA) funkcionira bez greske u bilo kojem webshopu tako da nije tu greška.

Nakon 3 dana pokusavanja narudzbe u jednom navratu je danas proslo placanje s brojem kartice za koji mi je stranica izbacivala konstantno da je krivi broj.
Poruka pri povratku na Webshop glasi: " Poštovani,
zahvaljujemo na Vašoj narudžbi. Na Vaš e-mail poslali smo predračun, molimo da isti uplatite u roku od 3 (tri) dana kako bismo mogli obraditi Vašu narudžbu." što nema smisla pošto je napokon prošlo plaćanje karticom.

Također sam u jedan ili dva navrata imao bug, koji se ovdje spominje gdje nisam dobio račun, a ne koristim gmail koji je bio spomenut, niti je ikad dosao u spam.
Za sada nisam dobio niti ovaj racun, ali koliko vidim iz banke naplata je prosla ok.

Još jedan problem je da Webshop ne prati košaricu, tj. kada nisam u petak uspio naručit strip u jednom navratu prilikom iduceg logina i pokusaja kupnje Webshop ne pamti da je u košarici ostao strip nego proces ide ispocetka što znači da Webshop ne vrati isti strip natrag u broj skladista, u slucaju da kupnja nije prosla, nego svaki pokusaj tretira kao novu kupnju.
Zbog toga se ispricavam na eventualnoj neugodnosti jer sam Vam skinuo s Webshopa 5-6 primjeraka Nathan Never knjige 15. pokusavajuci proci kroz naplatu.
Arbok
#7 Posted : 12. srpnja 2020. 22:35:37(UTC)
Rank: Često prisutan

Joined: 11.7.2011.(UTC)
Posts: 315
Location: Hrvatsko Zagorje
I ja sam danas imao probema s narudžbom, tj. nisam uspio naručiti. Nakon što sam verificirao narudžbu, unio broj s tokena i pritisnuo na "Potvrdi" (ili tako nešto), ništa se nije dogodilo, tj. nije se otvorio prozor u kojem se potvrđuje narudžba. Probat ću ponovo sutra, možda je banka imala neke poteškoće. Confused Confused Confused
Dado R.
#8 Posted : 12. srpnja 2020. 23:56:08(UTC)
Rank: Libellus

Joined: 10.7.2011.(UTC)
Posts: 4,902
Location: Zagreb
Kontaktirat cemo banku da vidimo u cemu je problem.
Znam da postoje neki problemi kod karticne naplate ali nikako da ga rijese. Problem je jos teze rijesiti jer nekima prodje bez problema a nekome ne prolazi uopce.
Nastojat cemo to cim prije otkloniti.
Arbok
#9 Posted : 13. srpnja 2020. 22:03:38(UTC)
Rank: Često prisutan

Joined: 11.7.2011.(UTC)
Posts: 315
Location: Hrvatsko Zagorje
Evo sad i meni izbacuje da pokušavam otvoriti trajni nalog! Cursing Crying
Dado R.
#10 Posted : 15. srpnja 2020. 17:50:47(UTC)
Rank: Libellus

Joined: 10.7.2011.(UTC)
Posts: 4,902
Location: Zagreb
Bas cudno. Za sad su mi u banci samo rekli da probaju pronaci gresku da bi je mogli otkloniti jer po njima sve izgleda u redu.
Kao sto rekoh mnogima sve prodje OK nekome javi te greske koje spominjete i onda je tesko detektirati problem.
No radimo na tome, pogledat cemo i s webmasterom je li se s nase strane moze sto uciniti. Nadam se da cemo cim prije otklniti ovu zavrzlamu.
bacho
#11 Posted : 31. srpnja 2020. 0:39:56(UTC)
Rank: Nova faca

Joined: 11.7.2011.(UTC)
Posts: 11
Man
Location: Zadar, Hrvatska
Da ne privatiziram Peru ili Dadu...

Prošli put je i meni kartica odbijena (nikad prije tada, a ista kartica).

Večeras nije.

Međutim, nije mi na stranici ispisana obavijest da sam uspješno naručio, niti mi je stigao račun. Štoviše, sad se ne mogu ni odjaviti sa stranice.

Jedino po čemu znam da sam nešto napravio jest obavijest od Zabe da sam platio puni iznos.

Je li to neki problem sa stranicom, ili samo sa mojim mobitelom, ili nešto treće?

Confused
Dado R.
#12 Posted : 31. srpnja 2020. 1:31:12(UTC)
Rank: Libellus

Joined: 10.7.2011.(UTC)
Posts: 4,902
Location: Zagreb
Problem je ponekad u presporoj komunikaciji izmedju servera banke koji vrsi naplatu i naseg servera preko kojeg se narucuje.
Ako kasni povratna informacija oko kartice (je li prosla ili ne) onda se nekad desi to sto si naveo. Ako si dobio obavijest o naplati svoje banke, onda bez brige budi.
U svakom slucaju cak i kad ne dobijete racun odmah, sustav zabiljezi narudzbu, pa mi nakon provjere kod banke naknadno ispostavimo racun.
bacho
#13 Posted : 31. srpnja 2020. 2:44:41(UTC)
Rank: Nova faca

Joined: 11.7.2011.(UTC)
Posts: 11
Man
Location: Zadar, Hrvatska
Ok. Zahvaljujem.
DodoGeo
#14 Posted : 5. studenog 2020. 12:54:40(UTC)
Rank: Nova faca

Joined: 27.6.2013.(UTC)
Posts: 8
Evo da se ponovo javim, izasao je novi Nathan Never i dalje isti problem gdje mi RBA izbacuje stranicu za trajni nalog -

Oznaka transakcije 412 / Ovo je zahtjev za trajni nalog.

i ponovno me upućuje da kontaktiram vlasnika Webshopa.


Edit: Također košarica Vam ne pamti da je nešto u njoj ako se maknes iz webshopa, kad bi bar to radilo kako spada ne bi vam ispucavao sa skladista svaki puta novi primjerak.
Arbok
#15 Posted : 5. studenog 2020. 13:05:32(UTC)
Rank: Često prisutan

Joined: 11.7.2011.(UTC)
Posts: 315
Location: Hrvatsko Zagorje
Da, niti ja već nekoliko tura unazad ne mogu kupiti karticom preko webshopa... Nešto definitivno ne valja...
Dado R.
#16 Posted : 5. studenog 2020. 15:37:41(UTC)
Rank: Libellus

Joined: 10.7.2011.(UTC)
Posts: 4,902
Location: Zagreb
Samo da jos jednom pojansim cijeli postupak oko kartica.
Znate kako ide procedura, odaberete izdanja idete na plati karticom i kad krenete dalje napustate nas web automatski i spaja vas s bankom preko koje ide naplata kartica.
Normalno bi trebalo funkcionirati na nacin ako vam kartica prodje banka automatizmom salje povratnu informaciju webu, mi dobijemo obavijest vi dobijete obavijest i racun.
Ako kartica nije prosla nema nikakvih obavijesti niti se skida neko izdanje sa stanja.
Medjutim problem je vec u pocetku poceo s tim da ponekad povratna informacija od banke nije stizala na vrijeme (usporeno) pa takve kupovine bi onda ostale nezamijecene u sustavu.
Dakle pet kratica prodje super, sesta iz nekog razloga bude usporena, zapravo prodje ali mi ne dobijemo povratnu informaciju a kupac ne dobije racun.
I znalo se dogadjati da nam se javi kupac nakon 10 dana kao sto je s mojom narudzbom nemam ni racun niste nista ni poslali i posalje nam dokaz o transakciji.
Mi se ulogiramo u sustav kod banke i vidimo stvarno da je nesto proslo iako nismo dobili obavijest. U banci su nam rekli da je do servera jer nekad presporo reagira i da moramo to drukcije rijesiti.
Onda smo napravili nas sustav tako da zabiljezi svaki pokusaj naplate karticom pa i ako ne prodje, jer u tom slucaju barem znamo da je bio pokusaj i da idemo provjeriti je li proslo.
E sad to znaci da nam skida neko izdanje sa stanja i kad kartica nije prosla ali bar znamo da je postojao pokusaj inace nista ne znamo.
Pa provjerimo naplate i kad nesto nije proslo vratimo natrag u prodaju. U medjuvremenu postoje i neki drugi problemi kod pojedinaca s naplatom jer im banka odbije karticu
a nekad im dodje nesto kao trajni nalog itd. I u banci kazu da je to do kartice bla bla, a zapravo ne vjerujemo da je do toga. Iskreno jos nemamo rjesenje iako svaki mjesec to komuniciramo s njima.
Problem je sto dio kartica prodje sasvim normalno znaci kartica prodje i kupac dobije mail sve kako treba. Dio kartica prodje ali iz razloga koje sam opisao gore kupac ne dobije racun,
ali mi imamo zabiljezen pokusaj i onda provjerimo i kad je sve OK kupcu naknadno posaljemo racun. I treci dio se odnosi kad kartica uopce ne prodje iako kupci kazu da je sve ok s karticom.
I onda je tesko rjesiti problem kad 2/3 kartica prodju a 1/3 nije. No ako ne uspijemo to rjesiti u iduca 2-3 mjeseca planiramo preci na neki drugi sustav, samo sto nije lako naci bas dobar.

Ispricavam se zbog svih nastalih problema!
DodoGeo
#17 Posted : 5. studenog 2020. 18:46:41(UTC)
Rank: Nova faca

Joined: 27.6.2013.(UTC)
Posts: 8
Samo da kažem da u mojem slucaju niti ne dođem do upisa kartice, znači čim kliknem kupi i kad me prebaci na RBA stranicu automatski dobijem poruku "Oznaka transakcije 412 / Ovo je zahtjev za trajni nalog.".
Znači ja uopće ne dobijem ekran za upis broja kartice, a kada se vratim u webshop košarica je prazna te za novi pokušaj moram ponovo staviti strip u košaricu te Vam tako praznit skladište.
Dado R.
#18 Posted : 5. studenog 2020. 19:49:46(UTC)
Rank: Libellus

Joined: 10.7.2011.(UTC)
Posts: 4,902
Location: Zagreb
Postoji li mogucnost da mi napravite screenshot s tom ili takvim situacijama. Pa da mi posaljete na mail.
Lakse nam je pricati o problemu s programerima i bankom kad imamo konkretan primjer sa slikom.
Iako smo mislim vec jednom slali neke primjere no bolje da imamo sto vise toga.
DodoGeo
#19 Posted : 6. studenog 2020. 11:10:48(UTC)
Rank: Nova faca

Joined: 27.6.2013.(UTC)
Posts: 8
Evo, prva slika je zadnji korak u webshopu, dok je druga slika sto dobijem od strane RBA umjesto formulara za plcanje karticom.
Iako ko za inat ovaj puta je odma sve proslo iz prve pa sam se vratio korak natrag i eto istog problema, probao sam i s razlicitim browserima, ali uvijek isto.
(resize je ispao ružan, al mislim da se vidi ok ovo sa RBA strane)


Dado R.
#20 Posted : 6. studenog 2020. 19:56:47(UTC)
Rank: Libellus

Joined: 10.7.2011.(UTC)
Posts: 4,902
Location: Zagreb
Hvala...
Users browsing this topic
Guest
2 Pages12>
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.

Powered by YAF | YAF © 2003-2010, Yet Another Forum.NET
This page was generated in 0.157 seconds.